16. 6. 2020
Nová řada Trail
Spodní části nárazníků i bočních panelů karoserie jsou opatřeny přídavnými černými ochrannými prvky. Rozměrný nápis „Ford“ na matně černé masce chladiče uděluje modelům Trail cílevědomý a neohrožený vzhled, jenž koresponduje s jejich všestranným zaměřením. Celkový dojem podtrhují specifická 16palcová kola z lehké slitiny a loga „Trail“ na předních dveřích. Transit Custom Trail lze objednat se střešními ližinami a postranními nášlapnými plochami.
Záběr pneumatik v nepříznivých podmínkách zvyšují u modelů Trail různá technická řešení.
Transit Trail s pohonem předních kol a Transit Custom Trail jsou sériově osazeny mechanickým samosvorným diferenciálem. Pro Transit Trail lze objednat také inteligentní pohon všech kol.
Mechanický samosvorný diferenciál byl vyvinut ve spolupráci se specializovanou společností Quaife. Automaticky přenáší hnací sílu na to kolo, jež má v daném okamžiku lepší trakci. Transit Trail a Transit Custom díky tomu suverénně zvládají nezpevněné silnice, šotolinové cesty i kluzký povrch. Elektronický stabilizační systém byl přeprogramován takovým způsobem, aby se samosvorným diferenciálem hladce spolupracoval. Stejné technické řešení Ford uplatnil již ve sportovních modelech Focus RS, Fiesta ST a Focus ST z divize Ford Performance a jeho přítomnost nemá žádný negativní vliv na spotřebu paliva a emise CO2.
Transit Trail je k dispozici také s inteligentním pohonem všech kol. Tento systém technicky vychází z varianty se zadním pohonem a v závislosti na aktuální situaci může poslat až 50 procent hnací síly na přední nápravu.
Inteligentní pohon všech kol je v Transitu Trail podporován také přepínatelnými jízdními režimy Kluzký povrch a Bláto/Koleje. Režimy zvyšují jistotu ovládání vozu v různých podmínkách a přepínají se ovladačem na palubní desce. Inteligentní pohon všech kol disponuje funkcí AWD Lock, po jejíž aktivaci se hnací síla dělí mezi přední a zadní kola v pevném poměru 50:50.