AutoPalace Spořilov
Na Chodovci 2457/1, 141 00  Praha 4
Ford
17. 9. 2024
Zpět

Ford Ranger plug-in hybrid

Ze zásuvky dobíjený plug-in hybridní (PHEV) terénní pick up bude možné objednat již letos (2024), první vozy doraz na jaře 2025.

Nová pohonná jednotka kombinuje 2,3litrový benzinový motor Ford EcoBoost a 10stupňovou automatickou převodovku s elektromotorem o výkonu 75 kW a akumulátorem s využitelnou kapacitou 11,8 kWh. Maximální točivý moment 690 Nm je nejvyšší ze všech vyráběných modelů Ranger vůbec a s výkonem 279 k má varianta PHEV vyšší výkon než 3,0litrový turbodiesel V6 modelu Ranger.

Ranger PHEV nabízí stejné pracovní schopnosti, díky kterým si Ranger s naftovým a benzinovým motorem získal zástupy oddaných fanoušků po celém světě. Provozovatelé Rangeru PHEV budou moci i nadále využít užitečné zatížení až jednu tunu,  táhnout až 3 500 kg a využívat jistoty v terénu, kterou poskytuje nejnovější systém e-4WD, dvoustupňová rozvodovka a uzávěrka zadního diferenciálu . Trakční akumulátor je uložen mezi speciálně konstruovanými lištami rámu, aby byly zachovány optimální nájezdové, přejezdové a odjezdové úhly.

Elektromotor umožňuje čistě elektrickou jízdu a řidiči si mohou zvolit, kdy a jak budou využívat energii z akumulátoru, a to v režimech Auto EV, EV Nyní, EV Později nebo EV Nabíjení. 

Technologie Pro Power Onboard umožňuje napájet nářadí na staveništi nebo třeba ledničku při kempování, aniž by potřebovali generátor. Systém standardně nabízí výkon 2,3 kW, ale zákazníci si mohou objednat také variantu o výkonu 6,9 kW, která je vybavena dvěma 15 A zásuvkami v zavazadlovém prostoru, přičemž z každé zásuvky je k dispozici výkon 3,45 kW.


Předběžné hodnoty
Zavolat
zpět
Tato stránka používá cookies

Tato stránka používá cookies, které slouží pro zlepšení uživatelského zážitku, k analytice i cílení reklamy.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.